Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2013-01-06
22:15:07

Framkallning
 
Skrev ut cirka tolv bilder från bröllopet jag var och fotade. Känner att jag vill ha mina fotojobb utskrivna, dels för att det känns mycket roligare och för att kunna ha att plocka fram senare i framtiden för att tydligare se vad man har gjort för någonting. Dock tar det sjuuuukt mycket färg från skrivaren när man skriver ut på detta sätt, färgen verkar redan vara slut, men ska för säkerhets skull kolla. Känns väldigt dumt att det skulle gå så fort. 
Försökte även få till en liten photo shoot med mig själv, men det gick inget vidare. Jag är ärligt talat sämst på att fota mig själv. Har massor av idéer, men det är sällan jag får tillfälle att faktiskt fotografera någon. Självporträtt är hopplösa för min del. Men jag ska fortfarande försöka genomföra det, det gäller bara att kämpa på. Sedan är jag alldeles för trött också, det kan vara det som spökar med. Det hela slutade med att jag knäppte några kort på mina fötter som blev sämre än sämst så de tog jag bort illa kvickt. 
 
Just nu gör jag ingenting. Försöker skriva på min affärsplan, men tankarna seglar hela tiden iväg. Drömmer just nu om en ny kamera, som känns väldigt avslägset superlångt bort just nu. Jag behöver en ny kamera. Inte för att min 1000d strejkar, utan för att jag vill ha en med lite fler funktioner, till exempel filmfunktion. En Canon eos 650d står högst upp på önskelistan just nu, eller allra helst en 5D mark men det kan jag fortsätta drömma om. ;) 
Nej nu ska jag fortsätta skriva eller göra något annat ett tag. Funderar på att se en film ikväll innan jag somnar. Imorgon ska vi se på lägenhet förmodligen! Hoppas, hoppas. 
Kram! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: