Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2013-01-07
08:30:08

Lägenhetsvisning!
 
Idag klockan 11 får vi reda på om vi får titta på lägenheten idag eller inte. Hör vi ingenting klockan 11 så får vi titta på den vid 13:00. Jag säger bara en sak: HÅLL TUMMARNA!!!! 
Usch, så nervös denna väntan är...! Jag försöker sysselsätta mig med att jobba lite och skriva på min affärsplan, men det är oerhört svårt! Längtar bara tills vi får se denna lägenhet och så är det ju såklart racet man har med alla andra som också vill se den. Men det är bara att hoppas på det bästa. Jag ska simma idag också, det ska bli riktigt skönt. Saknade simhallen när jag inte var igår, annars är jag där varje dag. Snart ska jag köpa ett halvårskort till simningen- det behövs! Så mycket som jag hänger där. 
Nej nu ska jag sluta babbla. Ska skriva ett inlägg senare om hur man gör en bra affärsplan, passar till Er som vill starta eget. Affärsplanen är nämligen superviktig, även om jag först nu, när jag redan börjat köra igång faktiskt sätter mig ner och börjar skriva den. 
Kommentar:

Super fin bild :)

Svar: Tack! :)
Nessie

2013-01-08 @ 12:15:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: