Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2013-01-02
19:01:10

Instagram
 
Jag har ingen dator denna vecka (min kära fästman glömde laptopladdaren hos sina föräldrar och det är där jag har photoshop och alla mina bilder) så jag bloggar och laddar upp mins kort på Instagram via min Ipad. Lite trist är det eftersom bilderna blir lite knasiga  de inte kan vara hur stora som helst på Instagram. Dessa är tagna med min systemkamera, men det märks inte. Uppladdaren på blogg.se fungerar nämligen inte ihop med Ipad. Inte om man vill ladda upp flera bilder. Jaja, ska inte klaga, är glad att jag kan blogga. :) 
 
 
Idag har jag vandrat omkring  på stan med min kärlek i Jönköping centrum. Åkt buss till djurbutiken och klippt Noomies klor.  Nu är vi hemma och tar det lite lugnt. Jag tänkte jobba undan lite och bara mysa. Imorgon och fram till söndag är jag och Noomie ensamma för Viktor åker bort. Det ska bli skönt att ta det lugnt och bara fokusera på sig själv i några dagar. 
 
vad har ni gjort idag? 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: