Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2013-01-02
12:40:29

The perfect shirt
 
Från H&M.
 
Hej på er. 
Hoppas ni mår bra. Det gör jag. :) Har precis börjat vakna till lite, trots att jag gick upp strax efter nio. Är så himla seg idag och idag är det städdag hemma. Blir liksom extra seg då. ;) Haha. Idag får jag också reda på om jag ska börja studera till våren eller inte, jag hamnade nämligen på en reservplats men tänker inte hoppas för mycket. Kommer jag inte in så vet jag redan vad jag ska göra och det är ju företaget jag planerar att starta. Jag har inte bloggat allt för mycket om det och det är för att jag knappt vet själv hur det blir. Men har jobbat lite på det idag med en grej jag ännu inte kan avslöja. Sedan har jag massa mail jag måste svara på igen. Ska bli så himla kul med de uppdragen om de bestämmer sig för att välja mig! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: