Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2013-01-01
20:49:37

Gossip Girl
 
Ligger i sängen och tittar på Gossip Girl via Netflix. Är såå trött. Det har varit en mysig dag, första dag, på det nya året. Dock har jag inte varit helt på topp, men ändå. Just nu är jag väldigt glad att jag lever, är tacksam för det. Jag, Viktor och Noomie var hos mormor idag, ädr min syrra också befann sig. Vi åt mat, jag våfflade hennes hår och så spelade vi Lego harry Potter. Efter det bar det hem för mig och Viktor, bussen gick segt idag så vi var inte hemma förrän efter 90 minuter när det egentligen ska ta kortare tid. Sedan dess har jag bara vilat. Velat plocka upp kameran, velat skriva, velat allt. Just nu har jag hamnat i en inspirationssvacka. Hur får man egentligen tillbaka den? Idag när jag var ute och gick så tänkte jag på hur vacker världen är och hur jag skulle vilja porträttera det. Men hur? Förhoppningsvis kan mitt jobb rädda mig och få mig att hitta tillbaka till inspirationen även privat. Hoppas det.  
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: