Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2013-01-10
19:52:48

Speed of Sound
 
Hej Bloggen. 
Idag har jag en sådär dag. En viss sak gör mig på väldigt dåligt humör och jag försöker göra allt i min makt för att det inte ska kännas så. Försöker tränga bort tankarna, men de finns där hela tiden. Ni vet den där känslan när det känns som att andra har gått vidare, fast man själv bara står och stampar på ett ställe? Det är ungefär så jag känner. Jag upplever det som att folk i min närhet har vandrat vidare i sina liv där jag inte riktigt har hängt med. Det är svårt att få kontakt. Sedan vet jag att jag ibland inte är superduktig heller, men det är bara jobbigt att veta att jag inte rör mig någonstans. Ibland undrar jag om jag helt enkelt är färdig här i Jönköping och borde bara flytta och starta ett nytt liv. Samtidigt är det inte det jag vill ännu. Jag har precis börjat etablera mig här och kanske har jag en fotostudio snart. Det skulle inte kännas bra att rucka på företaget nu. 
Ah, jag vet inte. Jag hoppas att denna känsla, tomhetskänslan går över. Tog en fotopromenad idag, för att upptäcka att snön har återigen kommit tillbaka. Lite tråkigt, jag som längtar till våren och sommaren mycket hellre än en trist vinter. Noomie var med mig på promenaden, men hon var så exalterad över snön att det inte blev så mycket bilder då hon rörde sig mycket och det var svårt att hålla kameran i en hand och hon i den andra.  Men dessa två knäppte jag i alla fall. Sedan simmade jag 1 km och nu har jag skaffat simkort för ett halvår också så att jag kan vara där hur mycket jag vill. Det är skönt. Imorgon ska jag till Nässjö på ett fotojobb. Det ska jag förbereda inför nu. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: