Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2012-12-30
22:16:31

Hemma

Nu är jag och Viktor hemma och myser i vår lägenhet. Skönt att vara hemma, tycker jag. Det är väldigt roligt att vara borta, men allra bäst är det att vara hemma. Jag är en typiskt hemmakär människa som trivs i min egen säng och sånt. ;) Ligger i den just nu faktiskt och tittar i H&M-katalogen jag fann i brevlådan idag. Mina shoppingfingrar börjar med en gång att klia, haha. Det kommer komma så mycket fint i vår! Det som kommer att vara inne är mycket mönstrat, spets, skinnjackor och åh! GE MIG VÅR!! <3

Imorgon är det nyårsafton och den ska firas hemma med Viktor. Vi ska bara ta det lugnt och åka till min mormor och hälsa på henne och min syster som är där nu. Sedan ska vi simma också, har jag bestämt. Jag älskar att simma! Vi ska såklart göra det i simhallen på Rosenlund här i Jönköping. Om de har öppet, men det är jag säker på att de har, har simmat på nyår förut. Förhoppningsvis kommer det att bli en mysig dag! Jag är inte typen som tycker om att vara ute och festa så jag ser fram emot ett härligt lugn. ^___^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: