Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2012-12-20
21:50:00

Ikväll
 
Just nu redigerar jag bilder samtidigt som jag spelar Final Fantasy samtidigt som jag bloggar. Haha. Det är fördelen med att vara fotograf och jobba på frilans. Fast det negativa är att jag har missat massor av jobbtid idag, för jag har legat i magvärk och plågats av vansinnig smärta. Skulle kollat på lite kurser för att utbilda mig ikväll, men får nog skjuta upp det till imorgon. Vi får se. Är så himla trött också. 
 
Ledsen att det inte blir så mycket bloggande nuförtiden. Bloggen är tänkt att vara en del av mitt företag och den ska komma igång på allvar inom kort. Tills dess får det bli lite såna här korta ströinlägg. 
 
Vi hörs! 
Kommentar:

Fina bilder. Synd att du har magvärk, hoppas att det är något tillfälligt!

2012-12-21 @ 07:53:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: