Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2012-12-04
21:58:11

Inspiration Marilyn Monroe
 
På fredag är det dags för en fotosession igen. :) Denna gång är det en av mina fina vänner som ska förevigas på bild som ingen mindre än Marilyn Monroe. Jag är så sjukt excited så det är inte sant. Det ska verkligen bli underbart kul! Marilyn Monroe är så otroligt vacker och det ska bli roligt att ge vår egen tolkning av henne. Sitter just nu och gör en storyboard som inte blir lika fin som mina inspirationsbilder, men ändå. ^^ Någonstans måste man börja. Jag har verkligen lärt mig att det här med storyboards är en bra grej. Något jag missade på min första fotografering. Just det! Har glömt att visa bilder från det, ska absolut göra det. 
 
Nej, back to work!
Kram! <3
Kommentar:
#1: william

älskar henne:D

SV; vad roligt.:DDDD

2012-12-06 @ 18:41:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: