Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2012-12-31
17:23:45

New Years

Idag är det nyår! En dag jag egentligen inte tycker om. Jag har lite svårt för högtider i överlag och får bara massa ångest, men även om jag har det lite nu ser jag faktiskt fram emot ett nytt år. Detta år kommer att innebära massa förändringar, jag kommer att komma igång med mitt företag i början av året, jag ska ut och resa och mycket annat som kommer att bli fantastiskt fint. Under 2012 har det hänt väldigt mycket, jag har mognat och vuxit mycket i mig själv och kommit på vad jag vill göra i mitt liv. Det känns bra, även om det såklart funnits saker jag velat ha annorlunda.

Idag firar jag med min fästman, vi ska äta lite mat och bara vara vi. Jag har bestämt att spela Playstation också och tänkte spela Dead Space tills jag klarat ut det. Älskar tvspel. Sedan har vi varit och simmat idag så träning har vi fått sista dagen på året. ;) Nu smäller det raketer här utanför, men jag hoppas inte att Noomie blir rädd för dem.

Hoppas ni har ett bra nyår för det ska jag ha. :D Bloggar kanske lite senare annars hörs vi nästa år!

Kramar!
Nessie

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: