Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2012-12-05
11:24:34

Öva mer på bländare och slutartid
 
Efter att ha varit ute på en fotopromenad och kommit hem och insett att mina bilder blev kassa, har jag insett att jag behöver öva mer på bländare och slutartid för att få ännu skarpare bilder. Tidigare har jag gått på känsla och fotat med det som känns säkert för stunden men nu vill jag ha ytterligare koll för att bland annat kunna fota rörliga motiv. Som på bilden ovan till exempel där blåser det. Alla motiv man fotar står ju knappast stilla så nu ska jag göra allt för att få benkoll på det. 
Nu sitter säkert någon och tänker "Hur kan hon kalla sig för fotograf om hon inte har koll på det?" Jag har koll, men inte tillräcklig koll. Det måste sitta som berget. Så det ska jag öva på så fort jag städat klart. 
Men nu diska! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: