Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2012-12-30
08:01:15

Sunday morning och inspiration

Hej bloggen!
Det är söndag och jag och Viktor ska åka hem från Viktors föräldrar och Uddevalla idag. Lite tråkigt, men samtidigt alltid skönt att komma hem. Jag längtar till min kamera, haha. Vill ut och fota, redigera bilder och få tillbaka min inspiration. Det är det jag tycker är så jobbigt med att ha ett kreativt yrke, att man ibland har noll inspiration och bara knäpper kort på måfå.
Anyways. Vår vistelse här har varit riktigt bra. Vi har träffat massor av folk och gjort massor av saker. Shoppat i göteborg , shoppat här i uddevalla, ätit mat, träffat vår vän Marlene och hennes hundvalp Daisy. Så söööööt! Haha. Jag saknar verkligen valptiden från min egen lilla Noomie när jag ser hennes vovve. Det är något speciellt med valpar och valptiden. Allt är så nytt och spännande. Hoppas vi kan skaffa en till valp snart, min bebis är ju ingen bebis längre med snart fyra år på nacken. ;)
Det var för övrigt jättetrevligt att träffa Marlene igen och prata om allt som hänt medan man varit ifrån varandra. Jag tog kort på henne och Daisy också, så det ska bli spännande att få redigera dem. Eftersom min kamera är hemma i Jönköping, fotade jag med hennes Nikon. Jag står fortfarande fast vid att Canon är bäst. ^_^ Det är jag ju vanast vid med, men det var kul att testa!
Nu ska jag nog göra mig i ordning lite. Vi hörs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: