Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2012-12-02
16:27:48

Today
 
Jag gillar verkligen den här bilden. Inte för att den på något sätt är tekniskt korrekt, utan för känslan den förmedlar. Jag var lycklig. Jag skulle på fotomässan med en av mina bästa kompisar. Och jag ville så gärna fotografera mig mot en takspegel. 
 
Idag har jag delat ut reklam. Det har kommit massa snö nu så det var lite jobbigt att köra vagnen. Men all reklam kom ut och det är skönt. Idag var det sista veckan jag jobbade med två distrikt, från och med nästa vecka har jag bara ett. Ganska skönt då jag fyller år nästa vecka och vill ha så lite som möjligt att göra på helgen. Ett fotobesök är planerat i alla fall, så det ska bli härligt! 
Jag håller just nu på att starta ett företag. Eller just nu och nu, det kommer att ta ett tag. Men jag är igång i alla fall så snart har jag mitt alldeles egna fotoföretag! En prislista är skriven idag och en Facebook sida ploppade upp igår. Dock är jag inte riktigt klar med den, så det dröjer lite innan jag faktiskt "outar" den här. ;) Prislistan kommer att börja gälla från januari nästa år, så den publicerar jag inte heller. Jag hoppas få klart inskickningen av papper till Skatteverket innan jul, men det kommer jag nog att göra Så flitigt som jag jobbar på. ^__^ 
 
Nu ska jag snart värma lite gröt att äta och så ska jag och min fästman gå och köpa lite gott till ikväll. Ha det så bra. <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: