Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2012-11-21
18:13:40

Första fotosessionen avklarad!
 
Nu har jag haft min allra första fotosession för kunder jag inte känner. Mitt uppdrag var att fotografera deras lille son, 8 månader. Helt lätt var det inte eftersom bebisar är ganska rörliga, men nu när jag kommit hem och pillat lite med bilderna så blev de faktiskt ganska bra. Vi kollade lite på bilderna hemma hos familjen också så att de fick säga om det blev bra eller inte. Några guldkorn såg vi här och var både dem och jag så nu ska jag se vad jag kan göra för att det ska bli så bra som möjligt. Jag var dock lite nervös, råkade byta objektiv när kameran var på och grejer, glömde blixten och så vidare, men detv var ju första gången så jag klandrar inte mig själv. Utrymmet var lite begränsat att röra sig på, men jag fick vara mer kreativ helt enkelt. 
Bebisen var hur som helst urgullig och fotograferingen var jättemysig. Så jag är nöjd och glad att jag fick denna möjlighet! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: