Nessies Photos- Fotograf i Jönköping

2013-01-01
00:32:50

Gott nytt år
 
Follow on Bloglovin
 
Gott nytt år mina fina vänner. Detta år ska jag utvecklas ännu mer som person och framför allt som bloggare. Jag ska blogga mer och regelbundet, komma igång på riktigt med fem fasta inlägg om dagen, jag ska bi bättre på att nätverka med andra bloggare och jag ska ha en bloglovin-knapp i varje inlägg. Jag ska också fotografera mer än någonsin och lägga upp mycket fototips och dylikt. Vi ska också prata mode i blolggen eftersom det är något jag tycker om.  
 
På det mer personliga planet ska jag utvecklas och bli positivare, få muskler (haha), inte äta så mycket godis och simma två gångr i veckan. Bli en bättre flickvän till min pojkvän rent allmänt, jag har nog inte missat något. 
 
2012 var ett bra år på många sätt, så nu förväntar jag mig ännu mer av 2013 ^___^ 
 
Gott nytt år! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: